fbpx
Αναζήτηση - Σελίδες
Αναζήτηση - Παραδοσιακές Φορεσιές
Αναζήτηση - Προϊόντα
Αναζήτηση - Κατηγορίες
Αναζήτηση - Περιεχόμενο
Σύνδεση

Εγγραφή




0
Καλάθι αγορών
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά.

Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.

Ακύρωση Παραγγελιών, Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του?
Το www.ifadi.gr είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.
Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση.
Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία παρακάτω:

Σε περίπτωση λοιπόν που το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του, η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.

 

Ακύρωση Παραγγελιών: 
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και πριν την αποστολή του προϊόντος έχετε το δικαίωμα να την ακυρώσετε στέλνοντας e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 22310-24808. 

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Ακύρωσης Παραγγελίας: Το δικαίωμα Ακύρωσης μιας παραγγελίας δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, κεντήματα κατά παραγγελία, ειδικές τροποποιήσεις σε ρουχισμό (όπως κέντημα συγκεκριμένων λογότυπων πάνω σε ρουχισμό) κλπ.

Όλα τα προϊόντα στο site ifadi.gr με κέντημα υπηρεσιών δεν είναι ετοιμοπαράδοτα αλλά κεντιούνται κατά παραγγελία με τα λογότυπα-κεντήματα που επιθυμεί ο πελάτης.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Η αποσφράγιση της συσκευασίας του προϊόντος συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση ή το είδος που αγοράσατε
δεν έχει συσκευασία.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, κεντήματα κατά παραγγελία,
ειδικές τροποποιήσεις σε ρουχισμό κλπ.

Επιστροφές προϊόντων
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυτές είναι οι εξής:

Η περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν κάποιο ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ifadi.gr.
Η περίπτωση κατά την οποία το ifadi.gr σας έστειλε λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε.
Η περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση.
Σε περίπτωση λανθασμένης παραγγελίας σε μέγεθος δεν γίνεται αντικατάσταση εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις. Εαν δεν γνωρίζετε το μέγεθός σας σε κάποιο είδος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Και για την επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει εντός (7) επτά ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, πλήρη, χωρίς φθορές και στην συσκευασία τους (εαν υπήρχε), συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το ifadi.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μη προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Σε κάθε περίπτωση το ifadi.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή κατ' εξαίρεση η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης, τότε η εταιρεία θα καταβάλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με την κατάσταση του προϊόντος και την τρέχουσα εμπορική του αξία του και αφού προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης του στο κέντρο διανομής μας.
Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς από και προς την επιχείρησή μας βαρύνουν εσάς.

Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.


ΠΡΟΣΟΧΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στην διεύθυνση: Εργαστήρι Υφάδι, Μεγάλου Αλεξάνδρου 6, ΤΚ 35133, Λαμία

Να αναγράφεται αιτιολογία "Επιστροφή" ή "Υπαναχώρηση" μετά την ενημέρωση του τμήματος επιστροφών του ifadi.gr

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ 22310-24808